vrijdag 17 oktober 2008

Welkom.

Even snel, over wat nu de bedoeling hier van is. 

Steeds vaker loop ik tegen dingen aan, waar ik niet uit kom. Dat zijn vaak acties of uitspraken van mensen of groepen mensen, soms zelfs een bepaald geslacht van mensen. 

Ik heb besloten me niet langer te ergeren aan deze dingen, maar om te proberen er achter te komen, waarom deze 'dingen' tot stand komen. Vandaar deze berichten.

Waar ik erg goed in ben, is overdrijven. Schrik daarom niet als u op deze plaats de kleinste futiliteiten aantreft. Althans, dat is misschien wat u er van denkt. 1000 maal 1 is toch 1000!
U noemt het wellicht aanstellerij of aandachttrekkerij, ik noem het educatie. Of opvoeding.

1 opmerking:

b°b zei

Okee, je hebt me gevangen. Ik spring nu in bij post nummer 5 ofzo en je hebt me gevangen. Je schrijft goed, correct nederlands (!) op een manier die uitnodigt tot verderpraten. Ik ben het met je eens, met je oneens... dus of je het nu wilt of niet, je hebt een reageerder op je site. Welkom.